Kev-mo Posted October 28, 2022 Report Posted October 28, 2022 After a two year hiatus the pizza party is back!! Yay!! PIZZA PARTY at Pappa Passero's Pizza located at 6326 South Cass Avenue, Westmont IL On Friday, December 2nd at 7:00pm. In the spirit of the season.... is there any interest in a lure exchange? We can work out the details when closer if enough interest. Quote
Meg Gallagher1 Posted November 2, 2022 Report Posted November 2, 2022 I have this event on my calendar. I'm so sorry I .missed the Thai restaurant meeting, but it's good I didn't go. I came down with COVID 2 days later. So I am looking forward to seeing everyone in December. Thanks, Meg Gallagher Quote
Kev-mo Posted November 3, 2022 Author Report Posted November 3, 2022 On 11/2/2022 at 7:13 AM, Meg Gallagher1 said: I have this event on my calendar. I'm so sorry I .missed the Thai restaurant meeting, but it's good I didn't go. I came down with COVID 2 days later. So I am looking forward to seeing everyone in December. Thanks, Meg Gallagher Feel better!! Quote
Kev-mo Posted November 3, 2022 Author Report Posted November 3, 2022 Borrowing someone else's phrasing that I like; 28 days and a wake up for the pizza party! Quote
Ed Buric Posted November 23, 2022 Report Posted November 23, 2022 Just 10 more days to PIZZA PARTY Quote
Meg Gallagher1 Posted November 23, 2022 Report Posted November 23, 2022 Are we supposed to bring something for a fly exchange? I saw someone asking about it but I didn't know if there was something specific lined up. Thank you, Meg Quote
Ed Buric Posted November 23, 2022 Report Posted November 23, 2022 As far as I know no one has gone anywhere with the idea but there's still time should anyone care to do that. There are still nine ( 9 )days left until the PIZZA PARTY Quote
Meg Gallagher1 Posted November 23, 2022 Report Posted November 23, 2022 Probably I would not have time to tie a dozen flies at this point. I just was curious. Maybe they can do it next time. Thanks, Meg Quote
Ed Buric Posted November 25, 2022 Report Posted November 25, 2022 ONE ( 1 ) week to PIZZA PARTY Quote
Ed Buric Posted November 27, 2022 Report Posted November 27, 2022 Five ( 5 ) more days until PIZZA PARTY! Quote
Terry Dodge Posted November 29, 2022 Report Posted November 29, 2022 22 hours ago, Ed Buric said: 4 more days Almost seems more like 3 more days Quote
Meg Gallagher1 Posted November 29, 2022 Report Posted November 29, 2022 I cannot eat pizza. Will I be able to order salad etc? Thanks, Meg Quote
Bart Durham Posted November 29, 2022 Report Posted November 29, 2022 Meg, yes they have excellent salad and other food items as well. Looking forward to seeing everyone on Friday. Please bring your flies too Meg, we may have a recruiting pitch for you. If we can't do the fly exchange this time we can set one up in near future! Quote
Meg Gallagher1 Posted November 30, 2022 Report Posted November 30, 2022 Thanks for the information about food options. I wasn't aware we were supposed to bring any flies for an exchange. I thought that was tabled for another time. Sorry I don't have any on hand to contribute. Meg Quote
Kev-mo Posted November 30, 2022 Author Report Posted November 30, 2022 9 hours ago, Meg Gallagher1 said: Thanks for the information about food options. I wasn't aware we were supposed to bring any flies for an exchange. I thought that was tabled for another time. Sorry I don't have any on hand to contribute. Meg No worries on the flies Meg. It was me that suggested a possible lure/fly exchange but nobody except you commented. We'll be doing a breakfast in February, If there is any interest in an exchange we could do something then. Quote
Will G Posted November 30, 2022 Report Posted November 30, 2022 Hello, I just joined ISA recently and plan on coming. Looking forward to meeting people in person. Quote
Ed Buric Posted December 1, 2022 Report Posted December 1, 2022 I look forward to seeing you all 2morrow Quote
Terry Dodge Posted December 1, 2022 Report Posted December 1, 2022 Take a picture or two please Quote
Kev-mo Posted December 1, 2022 Author Report Posted December 1, 2022 2 minutes ago, Terry Dodge said: Take a picture or two please Will do Quote
Terry Dodge Posted December 1, 2022 Report Posted December 1, 2022 55 minutes ago, Kev-mo said: Will do Thanks! Get a hold of Alan if you need more film. 😁 Quote
Recommended Posts